Thursday, November 26, 2009

BEST DAY

hehe, siang td kuar ngn member adek aku , yg skrg nie pown dah jadi
member aku , best gilak !
aidil , wan kucing , Y E E D , syed(aku lar)
hahaha
lepak2 kat umh aku je dulu, den plan nk g mcD medan gopeng
lepak2 , skrg situ dah jd port doe ,hahaha

jalan kaki yg x thn tuh ! aku kini bersyukur dgn segala kenderaan yg fam aku ade,
walau kete bpk aku x sebesar n semahal bpk2 korg kat luar sane tuh
tp mmg aku bersyukur hahaha
lepas jalan kaki kat residental area penuh ngn anjing yg cam FUCK ! wakaka
benci sial ! naseb baek ade bro india(pakcik la jgk)(!) backup kami !
anjing takowt ngn die , kami follow belakang die cam anak ayam ikut mak !
whaahaha
terpakse namenyer tuhh follow die ! thnx bro !


sampe jugak akhirnye , hehe main destination MCd, tp singgah BIG J !
biggest CC setanding infinty ! juz better dan infinty kowt
internet die perghhh laju cam a blink of ur eye je ( HIPER GILAA)
game die cam haram best ! (gamer sejati )wakaka

den , die ade ade ape yg aku cari ! LEFT 4 DEAD 2 ! perhh hot stuff giler laa weyh
new brand of weapons ! meele weapon pown ade jgk !
: gitar , kapak , pisau rembo , frying pan wat masak telur pown ade
: ak47 , mp5 navy(SMG) , uzi silencer , shotgun , pumpgun , grenade launcher
byk agy nk tulis , biar korg ar rase sndiri berada dlm tuh !

(kaw tahu tak ? aku kalau boleh nk angkut sume gamer2 mktb aku , g maen left 4 dead 2 !
kpd crew aku : aziq tapah, mrul bercham , Y E E D hardcore harap ley maen same2 nanti )

den abeh maen g mc d , makan2 haha, lama sial aku x mkn bnd alah tuh
hehe leh thn ar sedap nyer !
leh laa lapik perut ,
aku pike aku nk lahap agy je kat umh tuh ! kalu x aku dah tmbh nambah dah !
balek lebey kurg kol 710 !
haha best gak laa


lebey kurg kol 820 , g umh mktok aku ... ade BBQ, haha esok kan dah nk raya
bantai habis habisan laa. sepinggan nasi penuh ! ngn 5 ketul ayam gergasi !
hahaha
terpeleot aku kat situ jap !

pap! msg masuk ! chak la plak, ajak hangout kat Msyed!
kedai mamak femes yg ade wiFi
haha die ngn fam die , aku g sane lebey kurg kol 9
lama x jumpe laa... fam die sume ade !
CHAK ! : maseh teh tahrik tuh , manis gak laa
haha

kol 11 dah ade balek kat umh
mlm nie best giler , mlm cam bese , chatting ngn die !
ehehe
jd routine ! haha







No comments:

Post a Comment