Saturday, January 30, 2010

hala tuju saya

fuh .. sudah menjengah usia 16 tahun !
deserve ke aku nombor 16 nie ? haha ntah laa .
tak padan dgn badan dan jg pikiran !

dah tahu mane dapat , dapat pkp tepeng , but with less friends following !
oh god! how am i gonna go through all of this ! sshhhh~
sedang mengira hari hari terakhir ! haha
ape la, bajet sedey pulok!

kat sane , aku nak personality baru ! hhaha
nerdy gila vavi!!
berjayakah aku ?
silence most of time , wearing new specs ! skema gmpang !
patu kawan baru yg all-time-study.... bole mati kawan cam nie .....
insya allah bole !

bagi kawan2 yg ade kat PS tuh , dont worry . neva forget u guys !
coz kat ps laa i were born ! fuhh ! smgt smgt nieh!
hangpe hangpe poown, jgn lupe kat aku pulok! year?year ?
thnx ... dats all , semoga last moments of us will b d very moments i wont forget yeah babeh !
salam...

No comments:

Post a Comment